Повернення та обмін
Відповідно до українського законодавства (ЗУ «Про захист прав споживачів»), практично будь-який непродовольчий товар належної якості може бути без будь-яких особливих причин обміняний (або, в окремих випадках, повернений продавцю з грошовою компенсацією) протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо дотримані наступні умови:
- збережений товарних вид, пломби, ярлики;
- не постраждали споживчі властивості товару;
- товар не використовувався покупцем;
- у покупця є розрахункові документи, що підтверджують покупку (напр. Касовий чек)
На додаток до вищезазначеного Закону діє Постанова Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) до затвердженого переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернуті в магазин. У цьому переліку по сусідству з зубними щітками, пуховими подушками, ліками та іншими товарами, під номером 6 ми можемо знайти і парфумерно-косметичні засоби .
А це означає, що косметика належної якості, відповідно до законодавства України, не підлягає поверненню.
Виключення
Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару?
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена - ви можете оформити відмову від замовлення на пошті.
Після, повідомте нас про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.
У випадку пошкодження ви можете самостійно оформити акт на пошті для відшкодування оцінкової вартості товару.
Якщо ви відмовились від посилки по особистим причинам або не прийшли за нею на пошту :
1. Якщо посилка з післяплатою - аванс не повертається (за його рахунок оплачується доставка до вас + повернення).
Посилки з після платою автоматично повертаються на склад у останній день безкоштовного зберігання .
2. Якщо посилка з повною оплатою .
- Потрібно оформити відмову на пошті (або у додатку)
- Повідомити нас (у вайбер чи телеграмм) , що ви відмовились від посилки і бажаєте оформити повернення коштів + номер замовлення.
- Протягом 10-14 днів вам повернуть кошти на картку ( за мінусом витрат на доставку і повернення посилки+ зберігання, якщо на момент відмови воно вже було платним)